Marțea

…cică sunt trei ceasuri rele. Eh, ale mele au fost bune (trei sigur au fost bune) fiindcă am stat la povești în tete-a-tete și apoi am mers prin oraș în ploaie de vară, cu mirosul specific de umed și verde.

Cel mai plusăcios lucru pe ziua de azi a fost că am primit și acceptat o propunere de a redacta cărți. Cărți bune, cărți utile, cărți cu efect! Ideea de a face o muncă a cărei miză e palpabilă, sau vizibilă, sau și dacă nu e, există mă face de-a dreptul să zbor! Căci voi fi o pupăză din TEI, hehe!

Lasă un răspuns

