Eminescian…

… vorbind, a fost o perioadă în care ”timpul crește-n urma mea”. Doar că nu mă-ntunec.

În cele 8 zile în care n-am enumerat bunăciunile per fiecare zi a fost foarte bunăcios că:

– mi-am luat concediu de la blog. Și din motive tehnice, dar mai ales din motive de distanțare, relecturare, repoziționare. A fost un lucru bun, am mai eliminat din sabia aia a lui Damocles cu ”mvai, dar  datoria de a scrie”. Vax albina cavaler pasta. E ș-un fel de angajament, nu zic, dar eu sunt mai importantă decît el, e autoimpus și nu are voie să mă sîcîie – am zis că sinceritatea trebuie să primeze and so it does.

– am văzut pe RTV sau ceva similar o discuție a unui moderator cu Eugen Cristea și soția lui. La un moment dat doamna spune: ” (…) dar să gătești în și pentru familie e un gest de tandrețe!”. Și am fost de acord cu ea.

– am mai văzut un interviu cu Mădălina Ghenea și am învățat cît de important e să zîmbești des și să îți facă plăcere să faci asta.

– am rîs cu tata și cu Luțu ca nebunii, cu lacrimi și dureri de burtă, de felul pițigăiat și afectat în care vorbea ÎPS Patriarhul Tomisului.

– a început să-mi placă să mănînc miel. N-aș fi crezut.

– am pozat un pui de porumbel (Luțu susține că era turturică) care s-a foit pe pervazul balconului mai mult decît am văzut eu vreo pasăre să stea în același loc.

– am citit Taverna dogelui Loredan. Metascriitură.

– mi-am primit rochița comandată online (servicii foarte faine la Best Fashion, mic și de bun simț) – și e excelentă! Panglica lungă cu bulinuțe a fost nucleul ce a determinat alegerea 🙂

 

Lasă un răspuns

