Mainstream

…-ul desigur că e teribil de încîntat și pe alocuri pompos în legătură cu vizita lui Vargas Llosa la Cluj. Cum am văzut eu lucrurile le-am scris pe Hyperliteratură.  Dacă aveți chef, citiți.

În rest pe ziua de azi a fost energetic faptul că am cumpărat ultimele două buchete pe care le mai avea o bătrînică, unul de trandafiri și unul de garofițe, le ținea într-un coș împltit în care pusese o pungă mustindă de apă.

 

2 responses to “Mainstream

  • ch3815h

    fain articolul de pe hyperliteratura si fina reactia la malitia unei critici asupra textului de acolo. bravo pentru tot! 🙂

    • 3fmi

      :d am tăt șters reacția aia de fo 564 de ori… de aia e așa fină, s-o tocit de la ștergeri. Mulțumex, aș fi vrut să pot produce niște poze mai de calitate, deși probabil erau cu tot soiul de detalii nelegate de domnul scriitor (de Llosa zic) ci frînturi din realitatea efectivă din jur. 😀

Lasă un răspuns

