Veșnicia s-a născut la…

…desigur, sat. Desigur, pentru Blaga. Zice că astea e cele mai frumoase sate de pe mapamond. Ezit între Hobbiton și Faroe. Adică între astea două și restul, ia vedeți și voi și ziceți unde-ați vrea să diverse.

 

 

3 responses to “Veșnicia s-a născut la…

  • doarleguma

    Păi unele din satele alea cred că-s destul de sinistre văzute de aproape (adică nici de departe nu se prea ascunde sărăcia).

    Satul hobiților e drăguț. Și cel din Austria. 🙂 Cel din Faroe mi se pare cam vîntos și mă deprimă oarecum lipsa copacilor.

    • 3fmi

      Sa ne ierti, o, tu leguma,
      Ca ne-am cam pierdut cea urma
      Pe-aci de mult n-am mai dat,
      Gasca s-a cam disipat!
      Drept la hobiti ne-am dori
      A trai si a hori,
      dar, drept, ce-i vazut de-aproape
      repede poa’ sa-ti ingroape
      entuziasmul debordant
      intr-o sticla de diluant!

Lasă un răspuns

