Mare lucru nu-i

… dar azi am stat cîteva minute, poate doar unul singur, întinsă pe-un tobogan, privind norii, m-am bucurat că am lăsat lucrurile-n suspensie vreme de minutul ăla sau cîte-or fi fost și că mi-a-ncăput dorsalul pe toboganul de copii și apoi după ce am plecat de-acolo nu mi-am mai găsit bricheta roșie în buzunarul din spate al blugilor și m-am întors la tobogan s-o caut, dar nu era nicăieri. Partea bună e că nici n-o luasem cu mine, ea era acasă, roșie, partea mai puțin bună e că, pe lîngă că nici nu concepeam că ar putea fi în altă parte decît în buzunarul din spate sau pierdută, m-am mai și uitat urît la niște copchii de la alte leagăne cum că ar fi găsit-o ei ș-ar fi luat-o, cine știe la ce activități răutăcioase s-o folosească, că bune n-aveau cum fi. Pfuh!

Lasă un răspuns

