Comunicare si PR. Simbata.

by Laura

1. 9:00 a.m. Fixu’.  (Timpit suna! Oare i se poate schimba melodia? TACI, ca vin. AU! Murphyu’ tau de colt care imi iesi in calea genunchiului!)

(Laura suav) „Aloou?”

(o doamna foarte hotarita) „… Nu sinteti Elena, nu?”

Interesanta abordare.

2. 9:46 a.m. Mobilu’ de firma. (Evita coltu’, EVITA coltu’!!)

„Unde aveti sediu?”

„Buna ziua. Va referiti la birourile din Cluj?”

„Normal, domnisoara!”

„Va intreb fiindca mai avem si in alte orase birouri cu depozite. In Cluj ne gasiti acolo.”

„Si cit ii o coala din aia de plastic?”

„Ar trebui sa stim ce grosime si culoare va intereseaza, dar dincolo de asta am sa va rog sa imi permiteti sa revenim noi luni cu un telefon, fiindca simbata nu lucram.”

„Da asa, in mare, cit e coala?”

(Da asa, in mare, halatu’ matale cit e?) „Nu cunosc pe de rost lista de preturi, de asta va rugam sa…”

„Da’ ce domnisoara, n-ati mai vindut din asta?? Eeei!”

„Eu personal NU, fiindca ma ocup de marketing!”

„Atunci de ce apare numaru’ dumneavoastra pe net??”

„Exista si un numar de fix, de la birouri, poate nu l-ati observat!” („Si pe ma-ta de Balos!” – citat din Marin Preda, Morometii)

„Si daca sun acuma e cineva?”

„Nu lucram simbata, va rugam sa reveniti luni cu…”

Poc.

Clientu nostru, stapinul inelelor.

3.  10:12 a.m. Mobilu’ personal. Numar necunoscut.

(Laura deja reticenta) „Da?”

(recital) „Buna ziua- domnisoara-laura-da?-ma-numesc-protopopeni-gelatinoiu-renat-va-sun-de-la-X-gsm-sa-stiti-ca-de-la-noi-va-puteti-lua-telefon-pe-puncte-v-ati-luat-in-perioada-recenta-vreun-telefon-pe-puncte?-dumneavoastra-aveti-atitea-puncte-pe-care-le-puteti-folosi-conform-programului-de-utilizare-a-punctelor-noi-avem-acuma-niste-promotii-preturile-incep-de-la-deci-puteti-sa-va-luati-cu-de-exemplu-avem-un-model-de…”

„Bine, multumesc, foarte dragut, am sa trec pe la dumneavoastra, la revedere”

Criza mare, monser.

4. 11:04 a.m. Cu punga de gunoi in drum spre locul special amenajat pentru aruncarea gunoiului.

Etnie minoritara, la costum, halou de parfum diametru 50 cm in jurul persoanei fizice.

„Saruminusitele un costum Armani v-ar interesa? Foarte ieftin dam, foarte ieftin, asa ocazie…”

„Nu, mersi”

„Avem si de femei!” (jbeng geanta Xiao-Ping pe caldarim cu intentii de scotoceala) „Da un parfum bun?”

Plec . Aripa vintului poarta dinspre ghena „…avem Loder, Chenzau, Dolcecabana…”

5 responses to “Comunicare si PR. Simbata.

  • 3fmi

    by Anku
    🙂 🙂 Am râs juma de oră la vizualizarea tabloului matinal. Clar, azi zenu’ nu o fost zen! … Da’ totuși nu am înțeles cât costă coala aia 😀

  • Laura

    Curat Zen!
    Coala ca placa, da ce grosime si culoare va rog? 😀

  • Don’t ask the Chinese guy « 3fmi

    […] Sambata a fost si la noi. Ma duc la magazinul chinezesc sa cumpar carucior (asta dupa ce m-am uitat in portofel si am realizat ca nu-mi permit unul de firma si dupa ce am dat o tura prin supermarketuri si am vazut ca vand tot chinezarii dar cu pret mai mare). Vine o doamna sa ne explice ce si cum. Simpatica foc dar la intrebarea: “Si cum se ridica bara din fata?” ridica frumusel din umeri si afirma ca nu se pricepe, ia instructiunile, citeste, se uita din nou la carucior si declara: “Nu se ridica”. “Hmmm, insistam noi, dar cine s-ar pricepe mai bine?” Doamna, arata cu capul spre chinezul-patron al magazinului. “Pai, zic, sa-l intrebam pe dansul”. Doamna, cu o atitudine dispretuitoare nu numai la adresa sus-mentionatului chinez, ci probabil la adresa intregii natii raspunde: “Da, cine sa intelege cu el???!!!” Eu, insistenta ca de obicei, ajung la casa, ii explic chinezului care nu stia nici romana, nici engleza nelamurirea mea, pare ca intelege, i se lumineaza fata asiatica…si zice, aratand spre carucior: “Copil-aicea”. Hai,no? Asa ca, daca tot l-a pomenit Laura pe Murphy, as adapta o lege de-a lui: “Daca iti cumperi un obiect nou, si incerci orice si nu merge POATE AR FI BINE SA CITESTI INSTRUCTIUNILE. ORICUM, NU IL INTREBA PE CHINEZ!” Mai ales ca, numele altui magazin chinezesc, Ye Shi, denota o mica ruptura intre marketing si comunicare. Lasă un comentariu […]

Lasă un răspuns

