Lenea

by Laura

Pap o pară şi m-am zemuit. Dacă nu îmi era extrem de lene la finalul ăsta de săptămînă tomnatecă, aţi fi avut poze marcă proprie cu:

–         una bucată cea mai meseriaşă locomotivă cu aburi existentă în România, sesizată de subsemnata în gara Oradea: se spune că are 5000 CP (cai putere, pentru doamne), comparativ cu una „uzuală” care are doar 2000 Cp, şi că „ăştia de la CeFeReu au de gînd să o rebage în circulaţie pe ceva linie de soiul Orient Express” (citat din domnul corpolent cu haină maron deschis care mergea în faţa mea spre peronul de la linia 3). Am căutat în schimb o poză, aşa, să vă faceţi o idee.

–         una bucată scenă Alice în Ţara Minunilor, conţinînd: eu şi tata încărcînd în maşină cumpărăturile şi cotrobăind după pungi pe bancheta din spate, o dubiţă de UK plină de chestii colorate – cam cum are trupa lui Scooby Doo, din care coboară în primă fază nişte fete îmbrăcate în şalvari cu un catralion de culori şi cu papioane idem la gît, urmate de un tip cu melon a la Magritte, vestuţă, şi nişte catalige semi-dubioase, arcuite, cu care ţopăia destul de graţios, ca un flamingo, spre deliciul trupei de jucători în nisip din Orăşelul Copiilor. Pitoreşti şi relaxaţi. Continuarea aici. Chapeau! (Sau Melon!)

–         una bucată … nu, mai multe bucăţi puiuţi de animale cum ar fi pisicuţa Chartreux (2 buc.) şi căţelul Beagle (2 buc.), care se hîrjonesc precum boabele de porumb în cuptorul cu microunde – adică doi cîte doi în vitrina pet shop-ului. Foarte draguţi, simpatici etc. Da mi s-o făcut o milăăăăă…Recunosc, pe ei nu mi-a fost lene să îi pozez, dar pur şi simplu nu am vrut.

Dar mi-a fost lene şi gata.

A, ba nu, că mai e şi ăsta:

2 responses to “Lenea

  • bunica

    Ioi tu draga! Lenea aiasta-i mai ujigatore ca virusu ala de-i la moda amu la teve…Da io draga bunicii sa stii ca ase de atienta am inchipuit pozele alea de sa nu-ti paie rau ca nu le-ai facut. Ase de frumos le zici tu din condei!

    • 3fmi

      E tu buni, cum le zici tu, mai rar! (vezi ca te-o bagatara la moderare ca NU TE-O RECUNOSCUT!! :)) ) Evident, ai dreptate! Da si de nu mi-ar fi lene, sa vezi cite as face! 😀

Lasă un răspuns

