Flamura (Meta-post)

by(e) Laura

Situatia se prezinta in felu’ urmator: AM are niste chestiuni la scirbici care o mier(l)esc acolo (de la miere – lipiciosenie – stuck with… ah, dar sigur va prinseserati!), Anku e racita boc(na!), din nou, (Premier… League … pff,  IAR am explicat!), Moniku praz(n)uieste la Oltenia (de la praz/ praznic… BINE! Terminati cu rinjetele si datu’ din picioare ca NU mai explic!) asa ca imi pare ca v-ati pricopsit cu mine pe p®ost de purtator de flamura.  Sa vedem … despre ce sa scrie Laura azi… Paste-iepurasi-religie-stomac-cluburi-ritualuri pre- si post- … mnah. Altceva: sentimentele-feminine-vis-à-vis-de… nu, nu is in dispozitia aia. Adica era sa scriu despre cum  m-am indragostit eu asa in general, numa’ fiindca e primavara si miros toti copacii si am eu muzica misto, da nu va zic, ca v-o luati in cap (sau in freza, en fin) [intre timp {de cind am inceput sa scriu aceasta perla de cultura bumbacului} de la 0-1 pentru Arsenal s-a ajuns la 3-1 pentru Barca. Nici nu ma mai uit, ca nu tin pasu’ de pe scaun]. Despre ce ziceam?  …a! despre ce sa scriu. M-am mai gindit sa va scriu (da, voua, aia care habar nu am de pe unde aterizati pe aci [si nu mai cautati timpenii pe Google, da? Va puteti face rost de-o viata. Chiar si personala] – in afara de cunostintele noastre [foarte personale si mai ales multe, chestie pentru care va multumim ca aveti rabdarea si in special cultura sa]… ba stai ca ne-am intilnit moaca-n fata cu cetitorii – care nici nu mai cometeaza de cind ne-am intilnit cu ei… hm…) – despre  cum am descoperit (sorry to annoy you, da tot eu) muzica urmatorilor: The Editors, The Temper Trap, The Tragically Hip si Sophie Zelmani (cam intimplator, toti, sincera sa fiu, da pe Sophie am pus-o acolo sa nu fie toti cu “The” + ceva, si exact d-al naibii nu va pun link, ia sa nu mai capatati de-a gata!)  saaaaau (tocmai am varsat bere pe birou. Sa ridice mina care m-o injurat! Da??? Ca ma enervez si nu mai scriu despre nimic! Sau ba nu! Razbunare si mai crunta: scriu despre iubire!! Na!!! Calmi? Bun. Continuam:) despre cum mi-am luat (cu 5 lei. Noi) Evocari de Stefan Augustin Doinas (pe care de fapt nici nu-l cheama asa, ci altfel, numele adica, nu prenumele), cum am citit-o in tren, cine era in compartiment si ce a facut, cum Negoitescu – ala de ne-a pus Dira (diriginta, pentru neabsolventii clasei a XII-a A, Lic. Eminescu Oradea [actualmente Colegiu national] promotia `98, sau pentru neabsolventi in general) sa-l lecturam si fisam pe teme de Eminescu – a capatat forma umana si Cioran a capatat… (acu’ intrebati-va). Mai sunt optiunile de: muzica din anticariate (majoritate covirsitoare fado – e un gen muzical, nu un vocativ… pfai iar am explicat!), cum te intilnesti cu un fost-prieten (un ex- pentru cititorii nostri mai tineri ca virsta) dupa 11 ani (D., daca citesti asta, may the Schwartz be with all of us), para-normalitate si Abigail – asta de fapt o sa fie textu lu Anku… cindva. (Am pus punct dupa, ca sa fie clar ca respectiv “cindva-ul ala” este exact ce zice el ca va sa fie [eu m-as fi plictisit de paranteze in paranteze. Numa zic]). Revenind: despre ce basca lu Tiger Woods sa va scriu? (Poll deschis, nu va aptineti [si da, stiu ca se scrie cu -b-: va rugam vinati erori in alta parte]).

5 responses to “Flamura (Meta-post)

  • Vasile Redneck

    ioi … laUra, atatea kile de cuvinte fara sa zici nimic? Sau doar ne-ai prezentat situatiunea cum ca n-are nime’ timp de scris?

    • 3fmi

      by la Ura
      Aţi pusără puntu pe ygrec! Cu ambele oPservaţii!
      Îmi creşte cordul de bucurie şi îmi joacă lacrimile pe obraz ca mîţa cu motocei cînd văd ce c(i)titori avem!!!

    • 3fmi

      by Ace(eaşi)
      (în paranteză fie zis, cum adică n-am zis nimic?? Ce, tu ştiai de Tragically Hip de acolo din naţia prin care zburdezi amu? sau nu îi pe felia ta? Ori poate că ştiai că pe Ştefan Augustin Doinaş îl cheamă. Popa. Nu preotu îl cheamă, să fim înţeleşi)

  • 3fmi

    by Anku
    Laura, e drept ca e greu de tinut stindardu’ mai ales in zile de sarbatoare…

Lasă un răspuns

