Eu până și în vis sunt cultă

by Anku

Probabil pentru că aseară am adormit pe fond  de Eurovision (avusesem eu un fix să stau și să mă uit ce fac preferații mei, Zdob și Zdub, da’ m-am distrat prezicând aproape perfect căror țări li se acordă punctajul maxim) am avut cel mai cultural vis din ultimul deceniu. Se făcea  că un concurs presupunea ca un concurent să scrie articole pentru o revistă de limba și literatura română (știu, deja de pe aici visul derapează în fantastic). Concurenții participau obligatoriu la 3 secțiuni: gramatică, literatură și lingvistică. 🙂 Nu vă pot povesti câți se înghesuiau să scrie compuneri că la nunta regală nu a fost atâta lume! Membrii juriului erau Florin Iaru și Rusia (!!!) care suna mereu la telefon pentru note. Nu de plată, bănuiesc că pentru alea sună în realitate. Mare-i grădina subconștientului!

P. S. N-am crezut eu că pe blog o să ajung să povestesc experiențele onirice, da ăsta chiar că a fost halucinant…

P.S. Și ca să ne dregem după Eurovision, cântecul cu care m-au cucerit Zdubii.

13 responses to “Eu până și în vis sunt cultă

  • arcadia

    Tulai, mă ia cu răcori! A fost o conspiraţie onirică, bre, pentru că io astă noapte am visat că traduceam o carte din sârbă în română =)) =))

    • 3fmi

      🙂 🙂 Asta-i bună! Cred că titlul trebuia să fie: Arcadia și cu mine, până și în somn, suntem culte!
      Auzi, da tu măcar știi sârbă?

  • Laura

    Io stiu sirba pe loc… se pune?
    Da’ apropos de Euroviziuni: cine era panglicara aia care o comunicat acordarea de puncte a romanilor in termeni de „…auar tuelv pointz goES tuuuu…”???

  • arcadia

    Evident că nu ştiu sârbă, dar cred că în subconştient sunt frustrată pentru asta şi refulez în oniric =))

  • Anca

    Laura, daaaaaaaaaa! Pe mine m-a zgâriat rău de tot ăla cu „goes” și cam toate țările au ales formula asta de am crezut că s-a schimbat limba engleză și pe mine nu m-a anunțat nime…
    Arcadia, poți să zici că ai un vis! Să înveți sârba.

  • Teodora

    Mda, încurcate-s căile neuronilor… 🙂

    • 3fmi

      Nu am reușit eu să descriu foarte bine, dar era vorba de un show de mare succes, un spectacol grandios în care se scriau…lucrări științifice. Șă acum mă ia cu fiori când mă gândesc 🙂

  • Moniku

    🙂 Intelegeti acum de ce in anul trei de facultate mi-am dorit asa de mult caseta (!!!caseta,da?…ioi, mult a trecut de-atunci) cu Zdob si Zdub incat am primit doua. Initial de la sora-mea. Eram asa de fericita si ii povesteam Laurei cu atata entuziasm…Si ea imi zambea cu un aer intelegator dar usor dezamagit pentru ca si ea imi luase caseta cu Zdob si Zdub.
    Oricum, you made my day cu melodia asta.

  • Laura

    Ahaaaahaa, am uitat faza!!
    Oricum Boschito ma ‘nerveaza si acuma, sa stii!

  • a-z

    visul din somnul tau naste …povesti faine! anul asta fata ce a anuntat punctele romanesti acordate europenilor a fost sotia lui Mita de la bere gratis, dj-ita la magic fm, fosta nasa de tren al vietii la b1tv ajunsa prin urmare ca intr-un exod la tvr: Liana Stanciu.

    • 3fmi

      A fost soția lui Miță? Nu mai e??! Oricum față de prezentatorii de anul trecut Liana Stanciu (mie-mi place de ea) a fost la un nivel sus-sus la care ăia n-or ajunge prea degrabă.

  • a-z

    mai e, mai e si ai dreptate despre cum o vezi si tu! ziceam doar ca fata care a anuntat puntajul romanilor pt eurovision a fost ea, sotia lui, fosta dj super si la radio contact pe vremuri, actualmente la magic fm si tvr. abia au reusit sa-si vindece fetita saracutii de ei!
    🙂

Lasă un răspuns

