Stylish (teaser)

by Pan T. A. Rei

Fiindca abia maine voi avea photo-shooting-ul capatat ca cadou de locul doi la concursul de Miss Cluj, las pe miine seara si aventura cu mersul la stilist (parte din acelasi pachet de premiere). In schimb nu ma pot abtine de la a va impartasi discutia auzita in Piata Cipariu, Cluj, 2011,  in timp ce coboram cu buclele in vint de la susnumita actiune stilizanta.

Adolescent 1: „Ma, prima data mult mai tare m-o durut! Adie capu mieu, plinjam ma! Amu am fo a doua oara, da nuj, o fo alfel, era alta tipa…”

Adolescent 2: „E ma! Api mie-mi zici ma?? Io t-am zis ca primele dati nu-i usor la pensat!”

6 responses to “Stylish (teaser)

  • arcadia

    Bre, io când dau de câte un metrosexual care se pensează, se epilează, se masează şi se pudrează, mă gândesc cum ar arăta colegul meu de dormeză fără păr pe mâini şi picioare, fără mustăcioare, cu sprâncenele subţirele…
    L-aş trimite odată la un salon de ăsta, să mi-l bărbierească şi să mi-l feţuiască, să am de cine râde până la epuizare, cât e ziua de mare =))

  • Laura

    :)) s-apoi sa va bateti pe lacu de unghii cu intaritor, nu?

  • arcadia

    I-l împrumut dacă-şi face părul permanent =)) =)) =))

  • Laura

    Lutu o-ntrebat azi daca am perle bronzante… :mrgreen:
    Apoi permanent ca permanent, da dup-aia da-i cu fixativ, poate se decoloreaza de la soare… cutia Pandorei, ce mai!

  • Anca

    Cand i-oi vedea si la cratita, oi sti ca victoria noastra a fost completa!! 🙂
    Tin minte ca acu multi ani in tramvai (ca de obicei mie toate mi se intampla in transportul in comun!) urca un tip sportiv, in bermude, bronzat bine. Eu nu puteam sa-mi iau ochii de la el. Nu ca era rupt din soare, ci ca aveam sentimentul ca ceva nu e la locul lui (americanu’ ar fi intrebat obsedant: „What’s wrong with this picture?!”). La locul lui nu mai era parul de picioare ca tipul era atat de bine epilat ca te puteai oglindi lejer in gambele lui.

  • Laura

    Ii urasc din tot ficatu’ pe barbatii cu gambele-oglinda!!!! Nu ca mi-ar deranja simtu’ estetic, sa ne-ntelegem. Sint decit invidioasa!!

Lasă un răspuns

